Mūsu ekskluzīvajā intervijā mēs dodam Tev iespēju iegrimt Andreja Stara dzīvē un darbā. Uzzini to, kas padara viņu par vienu no izcilākajiem un ilgtspējīgākiem spēlētājiem nemainīgi konkurences pilnajā arhitektūras laukā. Mēs analizēsim ne tikai viņa vizionāro dizaina filozofiju, bet arī to, kā viņa vērtību sistēma, īpaši fokuss uz mīlestību un ilgtspēju, ietekmē katra viņa projekta būtību.
Intervija
Māksla piešķirt telpām dvēseli
Iedomājieties, ka ieejat telpā, kur katrs stūris čukst stāstus, katra krāsa izraisa emocijas, un izkārtojums secīgi ved cauri telpai. Tāds ir Latvijas pieprasītākās interjera arhitektes Kristianas Kazarjanas stils. Šajā ekskluzīvajā intervijā mēs iedziļināmies Kristianas Kazarjanas prātā, izprotot viņas iedvesmas avotus, vīzijas par dizaina nākotni Latvijā un ilgstošās un veiksmīgās sadarbības noslēpumus. Sagatavojies iedvesmoties!
Neapstāties pie sasniegtā un turpināt apgūt jaunas lietas
Plānot savu laiku, turpināt apgūt jaunas lietas un zināšanas, iepazīties ar jauniem cilvēkiem, darīt darbu, par ko “deg acis” – tas ir svarīgi gan jebkuram veiksmīgam līderim un uzņēmējam, gan arī Instagram ekspertei Santai Lasmanei.
Darīt to, kas palīdz uzplaukt būtībai
Iedvesmot, iedrošināt citus, palīdzēt noticēt viņos esošajām spējām un iespējām – tas lieliski izdodas aktrisei, dziedātājai un pasākumu vadītājai Vitai Baļčunaitei. Tās ir arī spēcīga līdera vienas no būtiskākajām pamatiezīmēm.
Drosme un mīlestība var atvērt jebkuras durvis
Darītājs, iedvesmotājs, ceļa rādītājs – ar šādiem vārdiem sevi raksturo biznesa konsultante, apmācību trenere, zīmola “Uzdrošinies pārdot” un kempinga “Ezermala” radītāja un vadītāja Terēze Riekstiņa. Šāds raksturojums ir atbilstošs arī veiksmīgam līderim, lai gūtu gan personīgos, gan arī uzņēmuma panākumus.
Mēs katrs ikdienā esam pārdevējs
Maldīgs ir uzskats, ka pārdevēji ir tikai tie, kuriem tas rakstīts uz vizītkartes. Patiesībā mēs katrs ikdienā esam pārdevējs - pārdodam savas idejas viens otram un apkārtējiem. Tāpat arī veiksmīgas uzņēmējdarbības un spēcīga zīmola pamatā ir pārdošana. Guntars Logins, pārdošanas konsultāciju un apmācību uzņēmuma "Alpha Partners" vadītājs, uzsver: “Pārdošana ir spēja ieklausīties un izzināt otras puses vajadzības, lai ar saviem produktiem, pakalpojumiem un risinājumiem tās apmierinātu. Jo mērķtiecīgāk uzlabosim savas pārdošanas prasmes, jo labāki būs rezultāti biznesā un komunikācijā ar apkārtējiem cilvēkiem.”
Pozitīvisms, atvērtība un mērķtiecīga došanās uz priekšu
Veiksmīga uzņēmēja un spēcīga personīgā zīmola attīstībā būtiska nozīme ir vēlmei un spējām augt, pilnveidoties un mainīties, un to noteikti var teikt par koučinga tehniku treneri Vinetu Spoģi, kura to ir pierādījusi ar savu personīgo pieredzi. Arī pozitīvisms, atvērtība un mērķtiecīga došanās uz priekšu, lai sasniegtu iecerēto, ir Vinetas veiksmes un panākumu atslēga.
Ticēt sev un ticēt tam, ko dari
Mērķtiecība, ticība sev, nemitīga vēlme attīstīties – tās ir būtiskas rakstura iezīmes uzņēmējam, veidojot savu personīgo zīmolu, un tādas piemīt arī iekšējās komunikācijas un mārketinga ekspertei Ievai Veidemanei. Viņa tic tam, ko viņa dara, un viņai ir svarīga attīstība gan profesionālajā, gan personīgajā jomā.