Intervija

Drosme un mīlestība var atvērt jebkuras durvis

Darītājs, iedvesmotājs, ceļa rādītājs – ar šādiem vārdiem sevi raksturo biznesa konsultante, apmācību trenere, zīmola “Uzdrošinies pārdot” un kempinga “Ezermala” radītāja un vadītāja Terēze Riekstiņa. Šāds raksturojums ir atbilstošs arī veiksmīgam līderim, lai gūtu gan personīgos, gan arī uzņēmuma panākumus.

Lasīt vairāk

Mēs katrs ikdienā esam pārdevējs

Maldīgs ir uzskats, ka pārdevēji ir tikai tie, kuriem tas rakstīts uz vizītkartes. Patiesībā mēs katrs ikdienā esam pārdevējs - pārdodam savas idejas viens otram un apkārtējiem. Tāpat arī veiksmīgas uzņēmējdarbības un spēcīga zīmola pamatā ir pārdošana. Guntars Logins, pārdošanas konsultāciju un apmācību uzņēmuma "Alpha Partners" vadītājs, uzsver: “Pārdošana ir spēja ieklausīties un izzināt otras puses vajadzības, lai ar saviem produktiem, pakalpojumiem un risinājumiem tās apmierinātu. Jo mērķtiecīgāk uzlabosim savas pārdošanas prasmes, jo labāki būs rezultāti biznesā un komunikācijā ar apkārtējiem cilvēkiem.”

Lasīt vairāk

Pozitīvisms, atvērtība un mērķtiecīga došanās uz priekšu

Veiksmīga uzņēmēja un spēcīga personīgā zīmola attīstībā būtiska nozīme ir vēlmei un spējām augt, pilnveidoties un mainīties, un to noteikti var teikt par koučinga tehniku treneri Vinetu Spoģi, kura to ir pierādījusi ar savu personīgo pieredzi. Arī pozitīvisms, atvērtība un mērķtiecīga došanās uz priekšu, lai sasniegtu iecerēto, ir Vinetas veiksmes un panākumu atslēga.

Lasīt vairāk

Ticēt sev un ticēt tam, ko dari

Mērķtiecība, ticība sev, nemitīga vēlme attīstīties – tās ir būtiskas rakstura iezīmes uzņēmējam, veidojot savu personīgo zīmolu, un tādas piemīt arī iekšējās komunikācijas un mārketinga ekspertei Ievai Veidemanei. Viņa tic tam, ko viņa dara, un viņai ir svarīga attīstība gan profesionālajā, gan personīgajā jomā.

Lasīt vairāk

Apņēmība realizēt savas ieceres

Vēlme iegūt jaunas zināšanas, atklātība, spēja uzņemties atbildību, mācīties no savām kļūdām, gūt panākumus un izbaudīt tos – tās ir īpašības, kas veido uzņēmējas, “DarbaGuru” un "Personīgā Zīmola Akadēmija" vadītājas un personīgās zīmolvedības konsultantes Ingas Dalibas veiksmes stāstu. Viņa tās novērtē arī citos cilvēkos un uzskata, ka veiksmīgam uzņēmējam ir jārūpējas par savu personīgo zīmolu.

Lasīt vairāk

Komunikabls un uzņēmīgs cilvēks spēj sasniegt daudz

Viena no būtiskākajām vērtībām dzīvē un karjerā ir darīt visu ar degsmi, un tieši tā ir iespējams sasniegt virsotnes, gūt panākumus un attīstīt sevi kā spēcīgu personīgo zīmolu. Pasaules apceļotāja un blogere Zane Eniņa aizgāja no stabila darba, lai īstenotu vistrakākās idejas savā dzīvē un darītu to, kas visvairāk sagādā prieku.

Lasīt vairāk

Dzīvot tādu dzīvi, kādu vēlies

Būt enerģijas pilnam, aizrautīgam, uzņemties atbildību gan par sevi, gan par citiem cilvēkiem, un dzīvot tādu dzīvi, kādu vēlies, darot to, kas sagādā patiesu prieku – tā ir nekustamo īpašumu aģenta un uzņēmuma "AVER Brokerage" vadītāja Deivida Barona personīgā zīmola veiksmes atslēga. Un viņš ar savu aizrautību spēj iedvesmot arī citus sev apkārt.

Lasīt vairāk

Uzdrošināties, iet un darīt

Uzdrošināties, iet un darīt, spēt noteikt prioritātes un gūt panākumus caur cilvēcīgām vērtībām – tā ir veiksmes atslēga spēcīgam personīgam zīmolam, un šīs frāzes uz sevi attiecina arī Laura Vanaga - Mickeviča. Viņu aizrauj cilvēki, kas ne tikai sapņo, bet arī dara, lai savu ideju realizētu un sasniegtu vēlamo, un tas ir ļoti svarīgi gan uzņēmējdarbībā, gan personīgajā zīmolvedībā.

Lasīt vairāk