Raksti

Drosme un mīlestība var atvērt jebkuras durvis

Darītājs, iedvesmotājs, ceļa rādītājs – ar šādiem vārdiem sevi raksturo biznesa konsultante, apmācību trenere, zīmola “Uzdrošinies pārdot” un kempinga “Ezermala” radītāja un vadītāja Terēze Riekstiņa. Šāds raksturojums ir atbilstošs arī veiksmīgam līderim, lai gūtu gan personīgos, gan arī uzņēmuma panākumus.

Lasīt vairāk

Mēs katrs ikdienā esam pārdevējs

Maldīgs ir uzskats, ka pārdevēji ir tikai tie, kuriem tas rakstīts uz vizītkartes. Patiesībā mēs katrs ikdienā esam pārdevējs - pārdodam savas idejas viens otram un apkārtējiem. Tāpat arī veiksmīgas uzņēmējdarbības un spēcīga zīmola pamatā ir pārdošana. Guntars Logins, pārdošanas konsultāciju un apmācību uzņēmuma "Alpha Partners" vadītājs, uzsver: “Pārdošana ir spēja ieklausīties un izzināt otras puses vajadzības, lai ar saviem produktiem, pakalpojumiem un risinājumiem tās apmierinātu. Jo mērķtiecīgāk uzlabosim savas pārdošanas prasmes, jo labāki būs rezultāti biznesā un komunikācijā ar apkārtējiem cilvēkiem.”

Lasīt vairāk

Kas ir e-reputācija un kā tā var palīdzēt vai traucēt?

Kas tad ir e-reputācija? Tā ir visa par Tevi atrodamā informācija interneta vidē. E-reputācijai arvien vairāk un vairāk pievērš uzmanību potenciālie sadarbības partneri, darba devēji, kandidāti, pārbaudot vai iegūstot sākotnējo priekšstatu par cilvēku, ar kuru gaidāma klātienes tikšanās - sadarbības vai darba pārrunas. Daži padomi par Tavu e-reputāciju no personīgās zīmolvedības konsultantes Ingas Dalibas.

Lasīt vairāk

Pozitīvisms, atvērtība un mērķtiecīga došanās uz priekšu

Veiksmīga uzņēmēja un spēcīga personīgā zīmola attīstībā būtiska nozīme ir vēlmei un spējām augt, pilnveidoties un mainīties, un to noteikti var teikt par koučinga tehniku treneri Vinetu Spoģi, kura to ir pierādījusi ar savu personīgo pieredzi. Arī pozitīvisms, atvērtība un mērķtiecīga došanās uz priekšu, lai sasniegtu iecerēto, ir Vinetas veiksmes un panākumu atslēga.

Lasīt vairāk

Ticēt sev un ticēt tam, ko dari

Mērķtiecība, ticība sev, nemitīga vēlme attīstīties – tās ir būtiskas rakstura iezīmes uzņēmējam, veidojot savu personīgo zīmolu, un tādas piemīt arī iekšējās komunikācijas un mārketinga ekspertei Ievai Veidemanei. Viņa tic tam, ko viņa dara, un viņai ir svarīga attīstība gan profesionālajā, gan personīgajā jomā.

Lasīt vairāk

Stāstniecības (storytelling) nozīme spēcīga personīgā zīmola izveidē

Stāstniecība ir gandrīz visu mūsu publisko uzstāšanos veiksmes pamatā. Tā ataino to, kā mēs mijiedarbojamies, veidojam, komunicējam, dzīvojam un sapņojam. Cilvēkiem vajadzētu ieguldīt vairāk laika un resursu, lai mācītos un stāstītu labākus stāstus. Īpaši tas attiecas uz personīgo zīmolvedību un karjeras izaugsmi. Spēcīga personīgā zīmola izveidē ir ļoti būtiski, kā mēs sevi sludinām jeb kādu stāstu par sevi izveidojam.

Lasīt vairāk