Raksti

4 veidi, kā attīstīt rakstīšanas prasmi un kļūt par labāku vadītāju

Daudzi ir pārsteigti, uzzinot, ka lieliski līderi ir arī labi rakstnieki. Rakstīšana ir neticams rīks, ko profesionāļi var izmantot, lai pilnveidotu dažas prasmes, kas nepieciešamas, lai kļūtu par lielisku vadītāju. Labas rakstīšanas prasmes ietver spēju skaidri un efektīvi nosūtīt ziņojumus. Šī ir viena no svarīgākajām cienījama līdera iezīmēm.

Lasīt vairāk

Kāpēc ir svarīgi apgūt jaunas prasmes

Pasaule nemitīgi mainās un attīstās, un mums ir tai jāpielāgojas un jādomā arī par savu attīstību. Jaunu prasmju apgūšana sniedz piepildījumu darba dzīvē, padarot Tevi pārliecinātāku un profesionālāku. Jaunas prasmes sniedz jaunas iespējas. Piemēram, Tu vari mainīt savas darbības sfēru vai piedāvāt klientiem vēl kādu jaunu pakalpojumu.

Lasīt vairāk

Drosme un mīlestība var atvērt jebkuras durvis

Darītājs, iedvesmotājs, ceļa rādītājs – ar šādiem vārdiem sevi raksturo biznesa konsultante, apmācību trenere, zīmola “Uzdrošinies pārdot” un kempinga “Ezermala” radītāja un vadītāja Terēze Riekstiņa. Šāds raksturojums ir atbilstošs arī veiksmīgam līderim, lai gūtu gan personīgos, gan arī uzņēmuma panākumus.

Lasīt vairāk

Mēs katrs ikdienā esam pārdevējs

Maldīgs ir uzskats, ka pārdevēji ir tikai tie, kuriem tas rakstīts uz vizītkartes. Patiesībā mēs katrs ikdienā esam pārdevējs - pārdodam savas idejas viens otram un apkārtējiem. Tāpat arī veiksmīgas uzņēmējdarbības un spēcīga zīmola pamatā ir pārdošana. Guntars Logins, pārdošanas konsultāciju un apmācību uzņēmuma "Alpha Partners" vadītājs, uzsver: “Pārdošana ir spēja ieklausīties un izzināt otras puses vajadzības, lai ar saviem produktiem, pakalpojumiem un risinājumiem tās apmierinātu. Jo mērķtiecīgāk uzlabosim savas pārdošanas prasmes, jo labāki būs rezultāti biznesā un komunikācijā ar apkārtējiem cilvēkiem.”

Lasīt vairāk

Kas ir e-reputācija un kā tā var palīdzēt vai traucēt?

Kas tad ir e-reputācija? Tā ir visa par Tevi atrodamā informācija interneta vidē. E-reputācijai arvien vairāk un vairāk pievērš uzmanību potenciālie sadarbības partneri, darba devēji, kandidāti, pārbaudot vai iegūstot sākotnējo priekšstatu par cilvēku, ar kuru gaidāma klātienes tikšanās - sadarbības vai darba pārrunas. Daži padomi par Tavu e-reputāciju no personīgās zīmolvedības konsultantes Ingas Dalibas.

Lasīt vairāk