Foto no Santas Lasmanes privātā arhīva

Neapstāties pie sasniegtā un turpināt apgūt jaunas lietas

Plānot savu laiku, turpināt apgūt jaunas lietas un zināšanas, iepazīties ar jauniem cilvēkiem, darīt darbu, par ko “deg acis” – tas ir svarīgi gan jebkuram veiksmīgam līderim un uzņēmējam, gan arī Instagram ekspertei Santai Lasmanei.

Kādas ir Tavas "superspējas"? Ko Tu dari labāk par citiem?

Sava metode laika plānošanai. Izmantojot to, varu izdarīt vairāk. Otrais - sevi saucu par mācīšanās frīku. Neapstājos uz biznesa vadības, reklāmas, sabiedrisko attiecību un sociālo tīklu mārketinga specialitātēm, turpinu apgūt jaunas lietas ik dienu. Arī tas ielikts manā ikdienas plānā.

Kāpēc izvēlējies kļūt par uzņēmēju?

Ilgus gadus vadīju ģimenes uzņēmumu, taču arī tad biju pakļauta noteiktam darba laikam, bija grūtības ieviest inovācijas - viss bija jāsaskaņo ar īpašniekiem. Tagad strādāju sev - kad to vēlos, cik un kādā veidā. Kaut gan atzīšos - strādāju vēl vairāk.

Kādas ir Tavas dzīves un darba vērtības?

Mans stāsts un pārliecība - dzīves un darba vērtībām jābūt identiskām. Tās nav divas dažādas lomas - es darbā un es pēc tā.

Starp manām galvenajām vērtībām ir atklātība, godīgums un vienlīdzība.

Kurus vārdus un frāzes Tu visbiežāk lieto, lai raksturotu sevi?

Tā kā mans darbs ir sociālajos tīklos, vienmēr par sevi esmu teikusi – tāda, kādu jūs redzat mani sociālo tīklu saturā, tāda pati es esmu dzīvē - nesamākslota, īsta, patiesa.

Kas padara Tavus darba rezultātus interesantus un unikālus?

Darba rezultātus objektīvi var novērtēt klienti un tas, ko dzirdu no viņiem - Santa strādā uz klientu rezultātu, nevis ķeksi zīmolu būšanai sociālos tīklos.

Turklāt mani izaicina manu klientu dažādās nišas - rezultātus klientos un naudas izteiksmē, darbojoties Instagram, var gūt ne tikai ierastās tirdzniecības un skaistumkopšanas nišas, bet arī grāmatveži, kokaudzētavas, treneri, psihologi, finansisti, juristi utt.

Kas Tevi patiesi aizrauj?

Jaunas zināšanas, jaunas iepazīšanās, dzīves un veiksmes stāsti.

Kādam, Tavuprāt, ir jābūt labam uzņēmuma vadītājam?

Mans viedoklis - uzņēmējam par savu lietu "jādeg acīm", ideālā gadījumā Tavs bizness ir Tavs vaļasprieks. Veidot uzņēmumu tāpēc, ka šajā nišā var labi nopelnīt, nav pareizā motivācija.

Tavām un Tevis izveidotā zīmola, darbinieku un klientu vērtībām būtu jāsaskan. Zinu, ka daudziem ir neierasti dzirdēt šādu veiksmīga uzņēmēja formulu, bet tā patiesi strādā.