Free stock photo freepik.com

Kas palīdz attīstīt personīgo zīmolu?

Lai ilgtermiņā veiksmīgi strādātu ar savu personīgo zīmolu, ir nepieciešams izmantot vairākus rīkus, kas var palīdzēt realizēt plānus un nekļūt garlaicīgiem savai mērķauditorijai. Mūsdienās liels palīgs darbam ar savu personīgo zīmolu ir internets un tā sniegtās iespējas.

Kas Tevi padara par Tevi?

Šis ir jautājums nr.1, uz ko Tev jāsniedz atbilde brīdī, kad apzināti sāc domāt par savu personīgo zīmolu. Izplāno, kas ir Tavs vēstījums auditorijai. Brīdī, kad būsi atbildējis uz šiem jautājumiem, ko, iespējams, Tev palīdzēs formulēt šis Personīgā Zīmola Akadēmijas padomu raksts "5 ieteikumi labākajai 30 sekunžu pašprezentācijai" , tad varēsi ķerties klāt pie nākamajiem soļiem, lai saprastu, kā savu vēstījumu nodot mērķauditorijai.

Tīklošana, tīklošana, tīklošana ...

Networking jeb tīklošanas pasākumi ir ļoti labs veids, kā palielināt savu auditoriju, kontaktu loku un iepazīstinātu ar sevi. Ja Tavs ceļš uz personīgā zīmola attīstību ir tikai pašā sākumā, tad Personīgā Zīmola Akadēmija iesaka doties uz visiem iespējamiem tīklošanas pasākumiem gan Latvijā, gan arī ārpus tās, jo sākotnēji būtiski ir iegūt pēc iespējas lielāku jaunu kontaktu loku. Pēc tam, kad kādu laiku būsi darbojies šādā režīmā un sapratis, cik daudz gūsti no katras tīklošanas, tad jau vari sākt izvērtēt, kurp doties, lai tiešām sasniegtu potenciālos klientus vai sadarbības partnerus. Tīklošanas formāti ir dažādi un tas pavisam noteikti paņem daudz laika, līdz ar to, Tavs uzdevums ir izvērtēt gūto pieredzi un saprast, kas visvērtīgāk ir tieši Tev. Šeit ir trīs raksti, kas noteikti palīdzēs labāk saprast, kas ir tīklošana un kā to efektīvāk izmantot sava personīgā zīmola pilnveidei.

1. "Kur tīklot Rīgā?"
2. "6 noderīgi tīklošanas paradumi"
3. "Mācos tīklot jeb 21 ieteikums veiksmīgai tīklošanai" 

Sociālie tīkli

Sociālie tīkli ir informācijas kanāls, kas sniedz lielisku iespēju kļūt pamanītam un atpazīstamam, tāpēc ir vērtīgi ieguldīt laiku sociālo tīklu satura izveidē. Ja šāda satura veidošanā trūkst pieredzes, pasaulē un Latvijā ir neskaitāmi piemēri, kurus apskatīt. Tāpat ir arī dažādi kursi, kuros apgūt kvalitatīva satura izveidi sociālajos tīklos. Šobrīd piedāvātās arī audiovizuālā satura iespējas var Tevi padarīt vēl tuvāku savai auditorijai.

Personīgais blogs

Vēl viena platforma, kuru var izmantot, lai regulāri stāstītu par sevi, paustu viedokli, komentētu dažādus procesus, dalītos pieredzēs. Tas viss veido Tavu personīgo zīmolu.

Interviju sniegšana

Arī interviju un komentāru sniegšana medijiem ir veids, kā likt auditorijai par sevi manīt, kļūt pamanāmam un arī, iespējams, par viedokļa līderi. Protams, ir jāizvērtē savas kompetences un spējas, taču iespēju publiski paust savu viedokli vajadzētu izmantot vienmēr, ja vēlies pilnveidot savu personīgo zīmolu.