Free stock photo canva.com

20 lietas, ko publicēt sociālajos tīklos, lai attīstītu savu personīgo zīmolu

Ikvienam, kurš nopietni plāno attīstīt savu personīgo zīmolu, ir svarīgi arī veidot regulāru saturu sociālajos tīklos, piemēram, tādos kā LinkedIn, Facebook, Instagram u.c. Tā var būt tikai viena platforma no nosauktajām, kas visvairāk atbilst Tava zīmola mērķauditorijai, vai arī visas iepriekš minētās. Bieži vien Tu apzinies, ka Tev vajadzētu aktīvāk komunicēt un iesaistīt sarunā savus sekotājus, bet nav ideju, par ko tieši rakstīt un ko publicēt. Lūk, šeit ir daži ieteikumi, kas var noderēt saturam, attīstot savu personīgo zīmolu!

Veido uzticību, parādot personu, kas atrodas aiz zīmola

Šie ziņu piemēri palīdzēs Tev dalīties nedaudz vairāk ar ievainojamību, lai Tavi klienti uzzinātu, ko viņi patiešām atbalsta. Atceries, ka cilvēki pērk no cilvēkiem!

1. Nesens izaicinājums, ko esmu piedzīvojis, ir bijis...
2. Lielākā mācība, ko es guvu savā pirmajā darbā, ir...
3. Grūtākā diena manā biznesā ir bijusi...
4. Lieta, par ko es patiešām iededzos, ir...

Palielini sava zīmola uzticamību, piesaucot savas uzvaras

Dalies ar balvām, kuras esi ieguvis, kā arī ar publikācijām vai nozīmīgiem pavērsieniem, ko esi sasniedzis savā biznesā. Ja Tu tos nesvini, tad kā gan citādi kāds uzzinās, cik Tu esi lielisks?

5. Nesenais sasniegums, ar kuru es patiešām lepojos, ir...
6. Kā mana komanda atzīmēja šo sasniegumu...
7. Mani sauca par ... no manas nozares.
8. Esmu sajūsmā, ka mans darbs/produkts ir parādīts...

Parādi domu vadību un izcelies starp konkurentiem

Parādi, ka Tu pārzini savu nozari, daloties ar interesantiem faktiem un atjauninājumiem, un Tu atklāsi, ka vairāk cilvēku sazināsies ar Tevi, lai saņemtu eksperta padomu un lūgtu Tavu nākamo piedāvājumu!

9. Interesanta statistika manā nozarē ir...
10. Mans skatījums uz jaunākajām tendencēm manā nozarē ir...
11. Mani klienti vienmēr man jautā...
12. Padoms, ko es dotu kādam, kurš tikko sācis darboties manā nozarē, ir...

Palielini pārdošanas apjomu, runājot par rezultātiem, ko esi nodrošinājis citiem

Cilvēki daudz biežāk pērk no citiem, ja viņi redz sociālo pierādījumu par viņu radītajām pārvērtībām.

13. Labākā pircēja/klienta transformācija, kādu esmu redzējis...
14. Ierobežota laika piedāvājums manā uzņēmumā, kuru es vadu, ir...
15. Atsauksmes, ko bieži saņemu no saviem pircējiem/klientiem, ir bijušas...
16. Viens pārsteidzošs ieguvums no mana produkta/pakalpojuma ir...

Veido iesaistīšanos, lai (cerams) padarītu savu ziņu izplatītu

Veido saistošas sarunas, runājot par aktuālu problēmu, izceļot to, ko cilvēki, iespējams, nezina un kā Tu par to jūties. Mērķis ir izveidot drošu telpu, kurā cilvēki varētu apspriest notiekošo, vairot uzticību un spēcīgu kopienu Tavu sekotāju vidū.

17. Manā nozarē problēma, kas mani patiešām “uzkurina”, ir...
18. Kāds ir jūsu viedoklis par pēdējā laika tendenci mūsu nozarē... (aptaujā savu auditoriju)
19. Unikāla iniciatīva, ko esmu ieviesis savā biznesā, ir...
20. Kaut kas, ko es patiešām vēlos, lai cilvēki pārstātu darīt, ir...

 

Šie ir tikai piemēri, kas var noderēt sociālo tīklu ierakstu idejām, attīstot personīgo zīmolu. Droši jūties brīvi izmantot tajos savu unikālitāti, lai tie darbotos Tava zīmola labā!