Vai jūti, ka esi gatavs /-a spert soli tālāk – pašrealizēties, izkāpt no "pieticības ēnas" un skaidri definēt, kas Tu esi, ko pārstāvi un kāpēc tieši Tevi izvēlas?
Šis kurss ir radīts Tev, ja:
- vēlies apzināti veidot savu reputāciju un uztveri gan profesionālajā, gan publiskajā telpā;
- esi savas jomas profesionālis/-e, kurš/-a vēlas nostiprināt savu pozīciju, nevis palikt aizkulisēs;
- Tev ir sava ideja, zīmols vai bizness, kuram nepieciešama skaidra vērtību balstīta identitāte;
- vēlies būt pārliecinošs/-a gan digitālajā vidē, gan uz skatuves, gan sarunās ar klientiem;
- Tev ir, ko teikt – bet trūkst struktūras, drosmes vai stratēģijas, kā to darīt.
Ko Tu iegūsi?
- skaidru, pamatotu un autentisku pozicionējumu – kas Tu esi un ko piedāvā;
- individuāli izstrādātu personīgā zīmola stratēģiju;
- zināšanas un praktiskus rīkus, kā veidot savu tēlu, reputāciju un uztveri;
- skaidru plānu, kā Tu izskanēsi – gan digitāli (LinkedIn u.c.), gan klātienē (prezentācijas, tīklošana, stils);
- mentora atbalstu un profesionāļu atgriezenisko saiti;
- iespēju kļūt par savas jomas atpazīstamu un pieprasītu viedokļa līderi.
Kurss notiek 3 posmos: 8 nedēļu apmācības + prakse mentora pavadībā + sertifikāta iegūšana
👇 Ko Tu iegūsi no 8 nedēļu programmas?
(skat. blakus atvērumā tēmu sadalījumu pa nedēļām)
Šī programma nav tikai lekcijas un teorija – tā ir dziļa, personiska un transformējoša pieredze, kurā Tu soli pa solim izveido sava zīmola pamatu, balstoties uz autentiskumu, vērtībām un stratēģisku domāšanu.
📘 Darba burtnīca
Profesionāli izstrādātas, soli pa solim strukturētas darba lapas ar uzdevumiem, refleksijām un vietu Taviem atklājumiem.
🏠 Mājasdarbi katru nedēļu
Praktiski uzdevumi starp nodarbībām, lai zināšanas nostiprinātos reālajā dzīvē. Tas nav “jāizdara”, tas ir “es gribu darīt” formāts.
🎙 6 dažādi lektori - redzamākie profesionāļi savā jomā
Kursā iesaistīti pieredzējuši savas jomas profesionāļi – katrs ar savu skatījumu uz personīgā zīmola veidošanu, komunikāciju, vizuālo identitāti, stilu un publisko runu.
📖 Grāmatai “Esi lielisks, nevis perfekts” un "lieliska_nevis_perfekta" dizaina precēm e-veikalā īpaši pievilcīga cena ar promo kodu
Iespēja iegādāties personīgās zīmolvedības treneres un PZA dibinātājas Ingas Dalibas grāmatu par īpašo cenu. Grāmata ir kā Tavs ceļvedis un atbalsts kursa gaitā un arī pēc tā noslēguma. Tu ne tikai kļūsti par zīmolu. Tu to arī izdzīvo. Katru dienu. Katra lieta, vai tā ir dizainēta krūze ar motivējošu saukli, aksesuārs vai apģērbs, palīdz ikdienā izcelt Tavu personīgo zīmolu un atgādināt par Tavu lieliskumu.
🤝 Atbalstoša kopiena
Tikšanās ar līdzīgi domājošiem cilvēkiem, sarunas, iedvesma, atbalsts un iespējamie nākotnes sadarbības partneri. Iespēja pieteikties “Personīgās zīmolvedības praktiķu klubam".
🎯 Iegūtās zināšanas un prasmes kā iespēja virzīties uz sertifikāciju
Skat. 2.posma un 3.posma aprakstu
Nodarbības notiek katru nedēļu klātienē 10:00 - 13:00 Personīgā Zīmola Akadēmijas telpās
1. nedēļa – Pozicionēšanās pamati: Kas es esmu? (Inga Daliba)
- personīgās zīmolvedības mērķa noteikšana;
- pozicionēšanās;
- mērķauditorija;
- resursu kartēšana.
Praktiskais uzdevums: resursu karte
2. nedēļa – Zīmola arhetipi (Jolanta Derkevica-Pilskunga)
- Tava personīgā zīmola arhetipa noteikšana un stratēģijas izvēle sevis pozicionēšanai;
- piemērotāko tēmu, kanālu un aktivitāšu izvēle, lai uzrunātu savu auditoriju;
- niansēti un pielāgoti padomi, jo tieši detaļas palīdz radīt spēcīgu iespaidu;
- savus unikālo, emocionālo un analogo pārdošanas punktu atklāšana;
- savu personīgā FAB (Features, Advantages, Benefits) izveide, lai skaidri un pārliecinoši parādītu savas stiprās puses;
- sava unikālā vērtību piedāvājumu noformulēšana.
Praktiskais uzdevums: zīmola arhetipa noteikšana
3. nedēļa – Harisma un pirmais iespaids (Tatjana Kučerenko)
- harisma un pirmais iespaids;
- harisma, vizuālā klātbūtne reālajā vidē;
- kinestētiskais tēls.
Praktiskais uzdevums: vingrinājumi harismātiskai ķermeņa valodai.
4. nedēļa – Ģērbšanās stils un vizuālā identitāte (Inese Ašmane)
- apzināta ģērbšanās un krāsas spēka koncepts;
- kā ģērbties tā, ka Tavs skapis kļūst par instrumentu - izcils neverbālās komunikācijas veids, pašiedvesma, personīgā zīmola sastāvdaļa, pašizpausme, protams, ārējais ārējais izskats;
- krāsa apģērbā ir viens no nenovērtētākajiem spēkiem;
- galvenās formulas, lai tās ērti, praktiski vari lietot savā ikdienā un pārvērst savu garderobi par transformējošu instrumentu.
Praktiskais uzdevums: stilistiskais paštēls - moodboard veidošana
5. nedēļa – Publiskā runa, uzstāšanās prasmes (Oskars Priede)
- laba prezentācija = saruna;
Retorikas knifu un manipulācijas elementu izmantošana uzmanības pievēršanai un turēšanai. Praktiski padomi kā klausītājos veidot sarunas sajūtu, trenēšanās. - izteiksmīga runa;
Tehnikas balss instrumenta potenciāla pilnvērtīgai izmantošanai, lai vairotu ietekmi uz auditoriju. - ķermeņa valoda, pārliecināts tēls klātienes un attālinātajā saziņā;
Ķermeņa valodas nianšu atšķirība publiskajā runā un 1:1 kontaktā. - improvizācija - kā glābšanas riņķis uzrunā un kā pamats visai komunikācijai;
Trenēšanās paņēmieni, komunikācijas triki.
Praktiskais uzdevums: īsā pašprezentācija.
6. nedēļa - Personīgā zīmola komunikācijas stratēģija sociālajos tīklos (Aiga Veckalne)
- kā izcelties informācijas piesātinātības laikmetā;
- kā veidot iedarbīgu saturu, kas piesaista uzmanību.
Šīs mācības palīdzēs izprast, kā veidot sociālo mediju komunikāciju, kas atspoguļo Tavu personīgo zīmolu un mērķtiecīgi iesaista auditoriju. Dalībnieki apgūs valodas un stāstniecības rīkus, kas palīdz radīt saturu, kas iedvesmo, izglīto un iesaista. Mācībās tiks apskatīti arī plašāki digitālās komunikācijas aspekti, tostarp komunikācijas kanālu izvēle un satura stratēģiska plānošana.
Praktiskais uzdevums: iesaistošā un iedarbīgā satura veidošana.
7. nedēļa – Tīklošana reālajā un digitālajā vidē (Inga Daliba)
- tīklošanas pasākumu veidi, izvēle, tīklošanas fāzes;
- lieliska tīklotāja prasmes
- tīklošana digitālajā vidē - LinkedIn profils.
Praktiskais uzdevums: Profesionāla LinkedIn profila izveide
8. nedēļa – Personīgā zīmola ilgtspēja (Inga Daliba)
- personīgā zīmolvedība kā dzīvesstils (savas dzīves līderība);
- personīgā zīmola progresa mērījumi;
- attīstības ceļa kartes izveide.
Praktiskais uzdevums: pašprezentācijas video
Inga Daliba
Personīgās zīmolvedības konsultante, pieredzējusi lektore, LinkedIn un personīgās līderības trenere, sertificēta Genos International EI (emocionālās inteliģences) praktiķe. Mg. Paed., apmācību uzņēmuma “Personīgā Zīmola Akadēmija” un pilna cikla HR risinājumu aģentūras “DarbaGuru” radītāja un vadītāja. Grāmatu “Kā rekrutēt veiksmīgāk” (2017) un "Esi lielisks, nevis perfekts" (2025) autore. Biznesa klubu BNI, IPTER, LTRK, LĪDERE biedrs.
Jolanta Derkevica-Pilskunga
Teju 20 gadu pieredze nozarē, vadot zīmolu komunikāciju vietējā un starptautiskā tirgū. Divu grāmatu par komunikāciju autore. Biznesa augstskolas “Turība” doktora studiju programmas “Komunikācijas vadība” direktore, docente.
Tatjana Kučerenko
Vairāk kā 17 gadu profesionālā pieredze personāla vadībā starptautiskos IT uzņēmumos. Paralēli tam 10 gadu pieredze psiholoģijas semināru organizēšanā (pārsvarā K.G. Junga un Bert Hellinger terapijas), tantras praktizētāja, aktīvo meditāciju un koučinga vadītāja. Izglītība: MBA Banku augstskola – Inovatīvā uzņēmējdarbība, ar fokusu uz līderību strauji augošos uzņēmumos. Sertifikāti: Koučs, Transformācijas koučs, Positive Intelligence koučs, Trenere un Kinestētiskā tēla trenere, aktīvo meditāciju vadītāja un citi.
Inese Ašmane
Koloristikas speciālists un apzināta ģērbšanās. Krāsa apģērbā pilnībā un negaidīti transformēja mani un manu skatu uz dzīvi. To lieliski un pārliecinoši man izdodas atklāt nu jau simtiem sieviešu.
Oskars Priede
Prezentēšanas prasmju treneris ar 15 gadu pieredzi komunikācijas un uzstāšanās prasmju attīstīšanā. Oskars palīdz uzņēmējiem un vadītājiem veidot pārliecinošas prezentācijas, kas paliek atmiņā un vedina uz rezultātu. Viņa klientu vidū ir profesionāļi un uzņēmēji, augsta līmeņa vadītāji un speciālisti, kuri gatavojas nozīmīgām uzstāšanām – sapulcēs, lielās konferencēs, kā arī valdes un padomes sēdēs, investoru pasākumos u.c.
Aiga Veckalne
Valodniece un komunikācijas praktiķe, instagrama profila @pieturzimes autore. Vada mācības par rakstisko saziņu, vienkāršo valodu un piekļūstamību, sociālo mediju komunikāciju un iekļaujošo valodu. Rīgas Stradiņa universitātes un Ventspils Augstskolas vieslektore. Latvijas PEN balvu par vārda brīvību un pirmās Valodas balvas ieguvēja.