No profesionāla digitālā tēla izveides līdz mērķtiecīgām “social selling” aktivitātēm.
Mērķauditorija:
Pārdošanas vadītāji • B2B pārdošanas speciālisti • Eksporta menedžeri • In-house mārketinga speciālisti
Kursa apraksts:
LinkedIn ir kļuvis par vienu no spēcīgākajiem B2B pārdošanas un mārketinga kanāliem. Uzņēmumi, kuru pārdošanas un mārketinga komandas māk to izmantot, sasniedz ne tikai lielāku redzamību, bet arī īstus, izmērāmus pārdošanas rezultātus.
Šī programma ir veidota tieši uzņēmumiem, kas vēlas:
- sakārtot savu un darbinieku digitālo tēlu;
- izveidot spēcīgu profesionālo reputāciju;
- mērķtiecīgi sasniegt klientus, partnerus un tirgus ārvalstīs;
- izmantot LinkedIn kā aktīvu pārdošanas rīku;
- izveidot sistēmu regulārai darbībai un rezultātu mērīšanai.
Programma ir praktiska, ar konkrētiem uzdevumiem, padziļinātiem profilu auditiem, “social selling” tehnikām un 3 mēnešu rezultātu izvērtējumu.
Kursa programma:
1. posms — Digitālā tēla audits uzņēmumam un darbiniekiem
Mērķis: saprast, kā Tevi un Tavu uzņēmumu redz potenciālie klienti.
Iekļauts:
- uzņēmuma un visu apmācību dalībnieku LinkedIn profilu audits;
- stipro un vājo pušu identificēšana;
- rakstiski ieteikumi profilu pilnveidei un komunikācijai;
- kontrolsaraksts ar materiāliem un saturu, kas sagatavojams pirms praktiskās nodarbības.
Šis posms ļauj komandai sākt no vienota, sakārtota starta punkta.
2. posms — LinkedIn profilu sakārtošana un praktiskās pārdošanas/mārketinga aktivitātes
Mērķis: izveidot profesionālu digitālo identitāti un iemācīties izmantot LinkedIn kā aktīvu B2B pārdošanas instrumentu.
Nodarbība pie datoriem ar demonstrējumiem un uzdevumiem.
Praktiski temati:
- Profesionāla digitālā identitāte: Tavs profils kā digitālā vizītkarte.
- Pieredzes, projektu, sasniegumu un prasmju atspoguļošana.
- Uzticamības veidošana: kā iegūt rekomendācijas un atsauksmes.
- Kontaktu loka veidošana: 10 kontaktu grupas un 500+ savienojumu stratēģija.
- LinkedIn meklētāja profesionāla izmantošana, personalizēti ielūgumi un kontaktu attīstīšana.
- LinkedIn iespējas B2B pārdošanā un mārketingā uzņēmuma un personīgajos profilos.
- “Social selling” pieeja pārdošanas speciālistiem.
- Mērķa klientu identificēšana un klientu sarakstu veidošana.
- Profesionāla komunikācija ar potenciālajiem klientiem.
- Attiecību uzsākšana, uzturēšana un veidošana digitālajā vidē.
- Pārdošanas vēstuļu sagatavošana un izsūtīšana (praktiskais darbs mazās grupās).
- Rezultātu mērīšana + uzdevums turpmākajiem 3 mēnešiem.
Šis posms ļauj katram dalībniekam ne tikai teorētiski saprast, ko darīt, bet arī reāli izdarīt — uz vietas, ar atbalstu.
3. posms — Feed-back sesija pēc 3 mēnešiem
Mērķis: kopā novērtēt, kādi rezultāti sasniegti un kurā virzienā jāvirzās tālāk.
- analīze: veiktās aktivitātes un to rezultāti;
- izaicinājumu apzināšana;
- ieteikumi nākamajiem soļiem, prasmēm un resursiem.
Šī sesija nodrošina, ka komanda ne tikai apgūst, bet ievieš un nostiprina iegūtās prasmes.
Izmaksas un pielāgošana
Apmācību cena ir atkarīga no dalībnieku skaita, norises vietas un formāta (klātienē / Zoom).
Programmu var pielāgot tieši Tava uzņēmuma vajadzībām — pārdošanas procesam, eksporta tirgiem, produktu specifikai.
Pilnu apmācību absolventi saņem Personīgā Zīmola Akadēmijas sertifikātu.
"Paldies Ingai Dalibai par profesionāli sagatavoto un lieliski attālināti novadīto meistarklasi "Profesionāls LinkedIn personīgā zīmola profils" Kivi Real Estate komandai. Vērtīga informācija un atziņas par Linkedin lomu un izmantošanu ikdienas darbā ar praktiskiem piemēriem un uzreiz pielietojamiem paņēmieniem. Daudz noderīgu mazo knifu, kas ikdienas lietotājiem paslīd garām.
Noteikti rekomendēju Ingu kā zinošu profesionāli kuras vadītās apmācības palīdzēs jūsu personīgajai un uzņēmuma izaugsmei!"
Ivars Gorbunovs, komercīpašumu vadītājs uzņēmumā "Kivi Real Estate"
***
"Vēlos uzsvērt Ingas profesionalitāti un kompetenci darbinieku apmācību programmas sastādīšanā un vadīšanā. Linkedin apmācību kurss bija pārdomāts, noderīgs un iedvesmojošs visām grupām, neatkarīgi no zināšanu līmeņa. Paldies par sadarbību!"
Linda Caune, mārketinga speciāliste uzņēmumā "Latio Real Estate"
***
"Inga Daliba, liels paldies par lieliskām apmācībām, augstu profesionālo izturību, vielu pārdomām un jaunu redzējumu uz it kā ierastām lietām, kuras nes lielu pievienoto vērtību izaugsmei. Viennozīmigi apmācības uz 10 no 10. "
Valērijs Makarovs, pārdošanas direktors Digitālās ekonomikas attīstības centrā (DEAC)
Inga Daliba
Mg. Paed., apmācību uzņēmuma “Personīgā Zīmola Akadēmija” un pilna cikla HR risinājumu aģentūras “DarbaGuru” radītāja un vadītāja, personīgās zīmolvedības konsultante, pieredzējusi lektore, LinkedIn, personīgās līderības un harisnas trenere, sertificēta Genos International EI (emocionālās inteliģences) praktiķe. Grāmatu “Kā rekrutēt veiksmīgāk” (2017) un "Esi lielisks, nevis perfekts" (2025) autore. Biznesa klubu BNI, IPTER, LTRK, LĪDERE biedrs.