Zīmola arhetipa noteikšana un sava unikālā vērtību piedāvājuma izveide

Individuālā sesija ietver:

  • Tava personīgā zīmola arhetipa noteikšanu un stratēģijas izvēli sevis pozicionēšanai
  • Piemērotāko tēmu, kanālu un aktivitāšu izvēle, lai uzrunātu savu auditoriju
  • Niansēti un pielāgoti padomi, jo tieši detaļas palīdz radīt spēcīgu iespaidu
  • Savus unikālo, emocionālo un analogo pārdošanas punktu atklāšana
  • Savu personīgā FAB (Features, Advantages, Benefits) izveide, lai skaidri un pārliecinoši parādītu savas stiprās puses.
  • Sava unikālā vērtību piedāvājumu noformulēšana

Sesijas var tikt organizētas klātienē Personīgā Zīmola Akadēmijas telpās vai attālināti Zoom.us platformā.

Vienas sesijas ilgums -  60 minūtes jeb 1 stunda.
Maksa par vienu sesiju - 149 EUR

Jolanta Derkevica-Pilskunga

Teju 20 gadu pieredze nozarē, vadot zīmolu komunikāciju vietējā un starptautiskā tirgū. Divu grāmatu par komunikāciju autore.
Biznesa augstskolas “Turība” doktora studiju programmas “Komunikācijas vadība” direktore, docente.

Pārstāvētās tēmas:

  • stratēģiskā un krīzes komunikācija,
  • mediju treniņi un zīmola arhetipi.
149 EUR