Zīmola arhetipi un vērtību piedāvājuma izveide

Konsultācijas tēmas:

  • Stratēģiska un regulāra sevis pozicionēšana, izmantojot atbilstošo arhetipu.
  • Komunikācijas tēmu, kanālu un aktivitāšu izvēle.
  • Dažādi niansēti padomi, jo detaļām ir nozīme.
  • Unikālie, emocionālie un analogie pārdošanas punkti.
  • Personiskā FAB veidošana.
  • Vērtību piedāvājuma izveide.

Jolanta Derkevica-Pilskunga

Teju 20 gadu pieredze nozarē, vadot zīmolu komunikāciju vietējā un starptautiskā tirgū. Divu grāmatu par komunikāciju autore.
Biznesa augstskolas “Turība” doktora studiju programmas “Komunikācijas vadība” direktore, docente.

 

Pārstāvētās tēmas:

  • stratēģiskā un krīzes komunikācija,
  • mediju treniņi un zīmola arhetipi.
300 EUR