Neirovalodas kouče Linda Adamova, veidojot savu personīgo zīmolu, uzsver, ka atpazīstamais vārds ir ne tikai brīvība, bet arī vienlaikus ir gan liela atbildība, gan arī garantēta kvalitāte. Viņasprāt, ir būtiski izvērtēt, kam tērēt savu laiku, lai tas būtu lietderīgi izmantots, spēt arī reiz pa reizei pārvarēt sevi un kādas barjeras, kas liek iziet ārpus ierastās komforta zonas.
Kādas ir Tavas “superspējas”? Ko Tu dari labāk par citiem?
Noteikti laika un darba plānošana, gatavība būt elastīgai. Manu klientu vidū ir augsto amatu pārstāvji ar savu darba ritmu, un ārkārtas situācijas tiem nav svešas. Tādēļ vienmēr ir plāns B, ko nereti nākas īstenot.
Kāpēc izvēlējies pamest uzņēmējdarbību un pievērsties personīgam zīmolam?
Uzņēmējdarbībā pa vidu vienmēr ir kāda „trešā puse”, kura novērš uzmanību no būtības. Uzņēmējdarbība balstās uz aprēķiniem; cipari aizēno pašu darbību, liekot meklēt kompromisus. Savukārt personīgais zīmols sniedz brīvību izvēles priekšā, vienlaikus uzliekot lielu atbildību, jo vārds nozīmē garantētu kvalitāti. Vēlos būt atpazīta pēc vārda, kas ir unikāla pakalpojuma zīmols, kas neliek uzdot jautājumus.
Kādas ir Tavas dzīves un darba vērtības?
Patiesums un vienkāršība. Pirmkārt, attiecībā pret sevi. Sasniedzot noteiktu brieduma pakāpi, saproti, ka nav vērts uztraukties par "fake" lietām, nav arī vajadzības tērēt laiku ar cilvēkiem, kuri tev subjektīvi netīk, nav jābūt tur, kur ir visi, citreiz vienkārši palikt savā komforta zonā un novērtēt to.
Kurus vārdus un frāzes Tu visbiežāk lieto, lai raksturotu sevi?
Dzīves baudītāja visās tās izpausmēs. Cilvēks vienmēr ir meklējis harmoniju un līdzsvaru gan savā darbā, gan personīgajā dzīvē. Visā, ko daru, mēģinu atrast harmoniju un līdzsvaru, protu apstāties, ja lietas sāk ieņemt „nepareizo” virzienu.
Kas padara Tavus darba rezultātus interesantus un unikālus?
Protams, mana standarta darba vieta ir kāda sapulču telpa aprīkota ar galdu un krēsliem, kas veido ierasto „aci-pret-aci” pozīciju. Bet nereti, lai maksimāli pietuvinātu mācību kontekstu reālai dzīvei, ar vieglumu mainu noteikumus, izejot ārā no mācību telpām. Piemēram, palīdzot nekustāmā īpašuma projekta vadītājai sagatavoties ekskursijas tūrei ar ārzemju pircējiem, sesija notika objektā.
Reālās situācijas simulācija palīdzēja manai klientei mazināt uztraukumu, apzināties savu potenciālu, skaidri ieraudzīt un noteikt informācijas apjomu, uz vietas izlabot kļūdas un pilnveidot pārdošanas runu. Sesiju „aizsegā” esmu viesojusies ražošanas telpās, kopā ar studentiem piedalījusies help-desk klientu apkalpošanā, ar pārdošanas speciālistiem izstaigājusi tirdzniecības zāles un noliktavas. Tas ir tas, kas padara manu pakalpojumu citādāku.
Kas Tevi patiesi aizrauj?
Sevis pārvarēšana uz kādu brīdi. Sajūta, ka esi paveicis ko neticamu, bet vēlreiz to atkārtot nevēlies.